4 grunner til at IT-utstyret ditt bremser deg
Kevin Kulterud
Head of Digital Marketing
Du har utført anskaffelse av utstyr på et vis i mange år. Men hvor lønnsomt er dette for deg? Vi ser på 5 ting du bør unngå å gjøre.
1. En-og-en enhet skiftes ut når de blir ødelagte
Når du tar opp bestilling på en-og-en enhet som blir ødelagt, blir dette fort dyrt, samlet sett. Dette kan også gå utover produktiviteten til den ansatte.
2. Bruke gammelt utstyr, siden det fungerer helt greit
Gammelt utstyr blir gjerne tregere med tiden, og kan skape mye hindring for de ansatte. Dårlig flyt, og lite produktivt.
3. Alt utstyr kjøpes, ikke leies
Samfunnet beveger seg i retningen leie, bort fra det å eie. IT-utstyr er ingen unntak. Det å kjøpe ut utstyret ditt, begynner å bli en veldig ulønnsom affære.
4. Ingen bestemt supportløsning på utstyret
Å eie utstyr som ikke har et support-apparat bak, er gambling. Ja, du kan være heldig, men sannsynligheten er stor for at utstyret ditt en dag svikter.
Så, hva gjør du?
Svaret er veldig enkelt. Bærekraftig IT-utstyr er løsningen.